kolportaz bezposredni

Na przykład, „zarabiania pieniędzy” jest popularne wyrażenie kluczowe, które ludzie mogą wpisać w polu wyszukiwania Google. Jeśli jest to jeden z kluczowych, które są kierowane, to jest to dobry pomysł, aby to ta w tytule oraz w całym artykule.dotsplanet.pl/tag-produktu/posciel-dla-dzieci/

Jednakże, jeśli chcesz uniknąć nadmiernej konkurencji dla popularnych kategoriach, takich jak ten, można użyć narzędzia badania słów kluczowych, aby wybrać słowa kluczowe, które popadły 5000-10000 + wyszukiwań miesięcznie. „Pieniądz pomysły”, na przykład, jest popularny, ale nie na tyle konkurencyjne, że nie można osiągnąć wyższą rangę w aukcji wyszukiwarki, jeśli używasz go w tytule i na całym artykułów. Można pójść jeszcze dokładniej niż mniejsze i znaleźć szukane terminy, które masz mało konkurs.

Akapit wprowadzający powinien zawierać wybranych słów kluczowych, co najmniej raz. Pamiętaj, że nie chcą zaśmiecać swój artykuł ze słowami kluczowymi tak, aby uzyskać zauważony przez wyszukiwarki, ponieważ te wyszukiwarki będą wiedzieć, co porabiasz i może obrócić się przeciwko tobie z przeciwnych rezultatów, czego się spodziewać. Nie chcesz, aby ukarany za stara, aby uzyskać zauważony! Korpus artykułów powinny mieć słowa kluczowe rozrzucone w całym, a ustęp zawieranie należy ponownie podać słowa kluczowe raz.

Artykuł Pisanie jest nie tylko o słowa kluczowe. To świetny pomysł, aby napisać w stylu, który przychodzi naturalnie do ciebie, jakbyś prawie mówić lub opowiadać swoją historię, na swój własny sposób. To, co naprawdę odróżnia oryginalnych artykułów od reszty. Łatwo płynie, konwersacyjny styl pisania jest najlepszy, który pokazuje swój własny niepowtarzalny charakter. Artykuły pisane przez Ghostwriters może brzmieć jak są one generowane przez maszynę, a nie żywą osobą z osobowością. To może okazać się, patrząc bardziej jak duplikaty, które na pewno chcesz uniknąć.

Pamiętaj, że główne elementy dobrego artykułu są wciągające tytuł, ustęp wprowadzający dobrych słów kluczowych i trochę teaser dokonania czytelnicy zainteresowani czytania więcej, główny korpus rozproszone z dobrymi słowami kluczowymi w języku konwersacyjnym tonem, a zawieranie ustęp, który zawiera słowa kluczowe raz. Jeśli można zrobić wszystko, co w około 600 słów i pisać jak najwięcej oryginalnych artykułów, jak to możliwe, że znalazłeś klucz do promowania swojej firmy w Internecie!

– autor artykułu